حوله جادویی فشرده 

 

قرص ها پدیده ای هستند که ورزشکاران و کوهنوردان از آن بی اطلاع هستند. به یک حوله بزرگ 22 سانتی متر (21 برابر بزرگتر) در طول و عرض تبدیل می شود. برای استفاده ، ابتدا باید حوله سلفون را برداشته و در آب قرار دهید. بعد از چند دقیقه حوله در اندازه کامل می شود و بعد از خشک شدن می توانید از فاصله دور از آن استفاده کنید.

 

حوله جادویی فشرده 

 

حوله قرصی به چه دردی میخورد :

معمولا این حوله ها برای سفر و جایی که لازم است کمترین وسایل را داشته باشیم و حجم زیادی اشغال نشود مناسب است . توجه نمایید این حوله های حوله حمام یا همانند کلاه حمامی لینک سرا نمیباشند و صرفا برای تمیز کردن مناسب هستند این محصولات دستمالی برای پاک کردن آرایش، صورت میباشند حوله جادویی یکبار مصرف  می تواند در هر کجایی که به پارچه نیاز داشتید به کمکتان بیایید فقط باید قرص حوله را در مقدار کمی آب قرار دهید و پس از چند ثانیه آن را باز نمایید. البته بدون اب هم باز میشود.

 

 

 در طول فعالیت های روزانه خود ، ممکن است این پدیده را تجربه کرده باشید که بعد از شستن صورت ، کلی باز می شود و پس از قرار گرفتن در معرض آلودگی محیط در فضایی باز به حالت اولیه خود برمی گردد. قرص حوله ای  دستمال سفره را با آب تماس دهید تا باز شود و در نهایت قابل استفاده شود.  ، نه تنها حمل و نقل آن آسان است ، بلکه می تواند از محصول در شرایط بهداشتی محافظت کند و نه تنها در دست و صورت ، بلکه در برخی سطوح یا عینک ، تلفن های همراه و غیره نیز استفاده می شود.


 

حوله جادویی فشرده 

 

این دستمال ها به دلیل داشتن بسته بهداشتی قابل حمل هستند و نیازی به دستمال های نظافتی دیگر در طبیعت ، مسافرت ، کوهنوردی یا ورزش های دیگر ندارند و علاوه بر نظافت عمومی ، می توان از آنها برای نظافت و ضدعفونی نیز استفاده کرد. یک انتخاب عالی برای بهداشت شخصی و نظافت محیط ، همچنین هدیه ای بسیار جالب و شگفت انگیز برای کودکانی است که نمی دانند چگونه قرص های کوچک می توانند به حوله های کارتونی زیبا به شکل کیف تبدیل شوند. 

 

حوله جادویی فشرده

 

مشخصات حوله جادویی جمع و جور:

نام محصول: دستمال (جادویی) بسته 10 عددی  بسته بهداشتی و خلاء تهویه اندازه قرص را تغییر داده و پس از تماس با آب آن را افزایش دهید. بافت و سلولز عاری از الکل و مواد شیمیایی مناسب برای بهداشت فردی قابل استفاده برای نظافت محیط. محصولات مناسب برای سفر و طبیعت گردی مورد استفاده کوهنوردان و ورزشکاران حرفه ای حمل جیبی آسان استانداردها و محصولات بهداشتی در بسته بندی موجود است ارسال طرح و رنگ بصورت تصادفی انجام خواهد شد. 

 


 

دستمال حوله ای قرصی جمع و جور هستند محصولی با طراحی و عملکرد متفاوت برای افراد در هر سنی و جنسیتی میباشد . این دستمال های پنبه ای حوله ای کاملاً فشرده است و در ابعاد بسیار کوچک تولید میشوند. بسته بندی دستمال سفره مانند بسته بندی آبنبات است ، پس شما فقط باید چند عدد در جیب ، کیف ، ماشین یا هرجایی که می خواهید بگذارید. همیشه همراه شما و در دسترس در صورت لزوم ، قرص را با آب مرطوب کنید ، آن را از فشرده خارج نمایید.

 

 

 

 

 

 

 یکبار مصرف حوله دستمال مرطوب بچه سفره تبلت :

کاملا نو و با کیفیت بالا.آب را سریع جذب کنید. کمک نظافت عالی مناسب برای مسافرت ، هتل ، خانه و غیره رنگ سفید اندازه (تقریبا): 2 سانتی متر /0.79 اینچ 1. به دلیل اندازه گیری دستی ، لطفاً خطای 1-2 سانتی متر را مجاز کنید. توجه نمایید به دلیل تفاوت بین نمایشگرهای مختلف و گوشیهای مختلف ، ممکن است تصویر رنگ واقعی حوله مورد را نشان داده نشده باشد البته حوله دقیقا همین است.

 

 

حوله جادویی فشرده دستمال قرصی 

 

  

10 عدد حوله فشرده مینی :

100٪ اصل دستمال مرطوب یکبار مصرف فشرده / حوله صورت جمع و جور و قابل حمل رنگها: در رنگهای تصادفی مخلوط شده استجنس: پارچه ای سایز فشرده کوچک: 4.5*0.5 سانتی متر سایز خیس خورده کوچک: 30*30 سانتی متر سفید نشده و دوستدار محیط زیست برای مسافرت یا فعالیتهای خارج از خانه مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری و کمپینگ عالی است